vineri, 31 august 2012

'You were supposed to be there'




‚-Ce ne facem cand se termina vara?’
-O asteptam pe urmatoarea.

Dar oare ‚vara’ nu e de fapt una singura? Ca o relatie de lunga durata, dar care se desfasoara doar 3 luni pe an, chiar atunci cand ne despartim noi mereu?
 Nu-mi place ce fac...am inceput sa mint. Mai intai pe mine. Apoi pe el. Apoi pe celalalt el. In curand ii voi minti pe toti. Dar ce sa fac, e mai usor sa ma prefac ca sunt bine. Intotdeana.
 Nici Scarlett nu ma mai poate ajuta acum ca te-am vazut...asa bronzat..... si trist. S-au schimbat multe sau cel putin am incercat noi sa schimbam, insa vezi si tu ca nu am reusit mare lucru. Mana ta in mana mea se simte la fel. Ai aceeasi privire si acelasi zambet pentru mine. Vocea ta, prin telefon, la 3 dimineata, e la fel. Mi-e sete. Cred ca mi-am imaginat prea mult cum iti sarut buzele sarate- abia ai venit de la mare.
 ‚Aminteste-ti, fetito, sunt un ticalos, nu un gentelman’ –R.B.
 Am inceput sa castig bani la poker. Nu e bine. Cand incepi sa ai noroc la jocuri, pierzi alt noroc mai pretios.


 La naiba, cred ca mi-e dor de ce nu o sa se intample.

3 comentarii:

  1. Nu o sa dispara niciodata ceea ce crezi ca o sa dispara. Nu suna deloc reconfortant ce iti spun dar asta e adevarul. Tine de cum accepti situatia actuala si o depasesti. La fel de frumoasa e si toamana in ciuda faptului ca e rece. Trebuie sa inveti sa descoperi si frumusetile dincolo de aparente.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc......si asa e, nu o sa dispara. Din fericire, as zice!

    RăspundețiȘtergere