vineri, 24 august 2012

Alege un suflet


Durerea mea a ajuns la un alt nivel. Ma simt acum ca atunci cand eram mica si ma jucam Super Mario, treceam la nivelul urmator si nu stiam ce se intampla, iar pana sa-mi dau seama cum sa supravietuiesc, muream des. Da, asa e, pana sa invatam cum sa supravietuim, murim des!
 E mai greu sa V-R-E-I sa treci peste, decat sa T-R-E-B-U-I-A-S-C-A sa treci peste. E infernal gandul ca ma pot intoarce inapoi, la ce am avut, dar totusi aleg sa merg inainte, spre ceva nou. Aleg! Iau o decizie. Imi asum un risc. Si nu unul mic, pentru ca el mi-a spus: ‚alege un suflet’ si nu: ‚alege: vodka sau whisky?’- ca pana la urma ma imbat cu oricare, daca e. Insa cum imi dau seama ce suflet sa aleg? De unde stiu eu care din ele il va imbata pe al meu?
 Sunt un tren. Si doua gari diferite ma asteapta. La una am ajuns la fix, dar nu si calatorul meu, care acum alearga, sperand sa ma prinda din urma. La cealalta am intarziat, dar calatorul asteapta, sperand ca vin...
 Sincronizarea este un lux. Ma simt saraca. Sa te ia naiba.

2 comentarii:

  1. O sa apara cand nu ai sa mai fie cazul sa alergi si nici sa intarzii. Degeaba gonesti tu spre el. O sa vina de la sine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am dat intamplator peste blogul tau si peste postarea asta, mai veche. A picat la tanc! Poate chiar nu are rost sa fugi de/spre cineva. Paradoxal, it may take just one soul to love, but it takes two souls to choose the other one.

    RăspundețiȘtergere