duminică, 16 septembrie 2012

Burberry



‚ -As vrea sa-ti citesc blogul.
 -Daca n-as scrie despre tine, ti-as arata.
- Daca n-ai scrie despre mine, n-as vrea sa citesc.’

Ce se intampla in mine? E toamna dar ma simt tot ca in vara. Tot incurcata. Tot ametita dupa vodka aia. Vara asta a fost o petrecere nesfarsita si toamna.... e mahmureala de dupa. Numai ca in loc sa ma doara capu, o sa ma doara mintea, de la cate decizii am de luat.
 Dar am strans amintiri frumoase si cateva nopti linistite in camera mea- doar cateva, dar intense. Cateva momente la 3 dimineata, cu castile in urechi si geamul deschis. Cateva cesti de cafea baute atunci cand nu trebuie, cand nu voiam sa ne fie somn. Cateva episoade din Friends alaturi de ea. Cateva rasete pe infundate, tot dimineata, la 3. Multe, multe poze si cateva plimbari in care nu vorbeam. Plimbari mute. Plimbari care mi-au oferit raspunsuri. Raspunsuri pe care le-am uitat in momentul in care am deschis gura. Au fost si cateva telefoane anomine, unele imature, altele perverse. Ceva magie, multe parfumuri si shoturi. Ciocolata. Cateva pacate. Mai multe de fapt, din astea nu au lipsit. N-a lipsit nimic vara asta, de fapt, a avut de toate. Sa ma bucur sau sa uit? 


P.S- Burberry- parfumul asta o sa imi aminteasca de el, nu de tine.

Un comentariu:

  1. Oooof... cu cine o să mă mai plimb eu aşa prin Bucureşti? Nu mi-a plăcut niciodată Crăciunul, ştii de ce. Dar de-abia aştept să vină iarna ca s-o facem ca şi vara care tocmai a trecut - de neuitat.

    RăspundețiȘtergere